کنترل جادویی تلویزیون LG مدل AN-MR19BA
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
کنترل جادویی تلویزیون LG مدل AN-MR19BA
سه شنبه 18 بهمن 1401 ساعت 8:9 | بازدید : 1137 | نویسنده : هیمن | ( نظرات )

کنترل جادویی تلویزیون LG مدل AN-MR19BA

lg tvدرگاه های سیمی و درگاه های بی سیم، که همگی از اهمیت بالایی برخوردارند و هر کدام در جای خود کارایی فوق العاده ای را خواهد داشت. درگاه های سیمی در قسمت پشتی تلویزیون تعبیه شده اند تا از رو به رو سیم و کابل ها قابل مشاهده نباشد و اطراف تلویزیون شلوغ نشود. درگاه های سیمی متعددی را در پشت تلویزیون اسمارت UQ80 ال جی می توانید مشاهده کنید که مهم ترین آن ها درگاه های HDMI و USB می باشند. 3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه هایی همچون کنسول بازی به کار می آید. 2 پورت USB هم برای اتصال دستگاه های جانبی به کار می آید که می توان شامل فلش و مموری باشد. ال جی از گیرنده های DVB-C/C2، DVB-T/T2، DVB-S/S2 هم در تلویزیون UQ80 بهره گرفته است. از اتصالات بی سیم در تلویزیون ال جی UQ8000 می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد.

خرید Lg Tv

lg tvدر واقع وجود تکنولوژی Wide Viewing Angle موجب شده تصاویر در همه جهات از رنگ یکسان برخوردار باشند. همچنین وجود تکنولوژی ۴k Active کمک کرده تا عمق محتوای تصویر افزایش پیدا کرده و رنگها کاملا تنظیم شده و واقعی به نظر برسد. این ویژگی موجب میشود تا تماشای فیلمها را به مانند تصاویر سینمایی مشاهده کنید و هیچ گونه کنتراست رنگی در تصاویر به وجود نمیآید. تلویزیون ال جی مدل un8060دارای صدای بسیار مناسب و بدون هیچ گونه نویز است که با بررسی دقیق، این سیستم صوتی در مییابیم که مجهز به دو عدد بلندگو با توان مجموعاً ۲۰ وات میباشد. با استفاده از قابلیت LG Voice Search دسترسی به محتوای مالتی مدیا بسیار راحتتر از قبل شده و با کمک گرفتن از Ultra Surround امکان پخش صدای فوق العاده قوی و همه جانبه به وجود میآید. همچنین با کمک گرفتن از فناوری AL Sound موجود در این تلویزیون به صورت کاملا خودکار حجم و شدت میزان صدا با توجه به نوع محتویات در حال پخش قابلیت تنظیم دارد.

در این تلویزیون با دو کانال صوتی هر کدام با خروجی 10 وات صدایی فراگیرو واضحی را از خود ساطع می کند.این تلویزیون که مجهز به صدای فراگیر Ultra Surround هنر موسیقی را در منزلتان به رخ میکشد. بوسیله ی فناوری Ultra Surround صدای فراگیر و وسیعی را می بخشد.و صدایی واضح و هماهنگ با تصویر را دریافت می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Bluetooth Surround Ready است. و به شما اجازه می دهد دو بلندگوهای بلوتوثی مجزا را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کرده و صدای فراگیری را تجربه کنید. کیفیت و قدرت صدای تلویزیون ال جی UN8060 سایز 55 اینچ خوب است. اما اگر به صدای قدرتمند تری احتیاج دارید می توانید نسبت به خرید سیستم صوتی حرفه ای، ساندبار یا سینمای خانگی اقدام فرمایید.این تلویزیون به کمک تکنولوژی Clear Voice III صدای دیالوگ ها را تقویت می کند. و نویز صدا از بین می رود که باعث می شود تا دیالوگ ها به خوبی شنیده شوند.

این محصول دارای وضوح تصویر 4K می باشد.

از معروفترین تولیدات نانوسل میتوان به مدل NANO86 اشاره کرد.تلویزیون ال جی مدل نانو 86 با تاخیری چند ماهه به خاطر همه گیری ویروس کرونا، به بازارهای جهانی عرضه گردید . تلویزیون های نانو 86 با صفحه ی تخت و تکنولوژی نانوسل که رنگ های صفحه نمایش را غنی تر می کند، تولید شده اند. این محصول دارای وضوح تصویر 4K می باشد. همچنین دارای پنل IPS و نور پس زمینه Edge LED است. لازم به ذکر است که مصرف کننده نیز قادر به کنترل نور پس زمینه است. از دیگر ویژگی های این تلویزیون ها برخورداری از خاصیت زاویه ی دید باز می باشد. بهره گیری از تکنولوژی نانو کالر در این محصول باعث شده تا صفحه نمایش آن رنگ های طبیعی تری به مخاطب نشان دهد. به طور کلی باید گفت که کیفیت تصاویر تلویزیون های نانو 86 بسیار بالا بوده و از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است. علاوه بر همه ی این خصوصیات باید به قابلیت اتصال به دستگاه های خارجی نظیر تلفن همراه و بلوتوث اشاره کرد.

به همین دلیل تفاوتهایی از نظر تکنولوژیهای کاربردی در محصولات آنها به چشم میخورد. این دو غول بزرگ در حوزه تولید تلویزیون محصولات بسیار ارزشمندی را تولید کرده و راهی بازار میکنند. در بازارهای ایران نیز تولیدات LG و Sony بهفور مشاهده میشوند و هرکدام کاربران و طرفداران خاص خود را دارند. اما برای انتخاب یکی از دو گزینه فوق بد نیست نگاهی هم به تکنولوژی آنها داشته باشیم. در مقایسه تلویزیون سونی با تلویزیون ال جی هدف اصلی ما انتخاب یکی از آنها بهعنوان بهترین نیست. بلکه هدف اصلی بررسی امکانات و ویژگیهای آنها است. در ادامه تکنولوژیهای بهکار رفته در تلویزیونهای این دو برند را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد. منتهی سونی در پخش صدا یکسری ویژگیهای کاملا خاص و منحصربهفردی در اختیار دارد. به عبارت دیگر سونی برای جبران کاهش توان بلندگو در تلویزیونهای خود از تکنولوژیهای متعددی بهره میگیرد. سیستم صوتی در پشت پنل TVهای سونی قرار دارد. بههمین دلیل صدا در آنها کاملا فراگیر پخش میشود.

{قیمت تلویزیون ال جی|{آیا می‌توانید} A تلویزیون ال جی {Pro|Professional} را ببینید؟|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ تلویزیون ال جی استفاده می‌کنند|{Top|High|Prime} 10 کلید {تاکتیک|تکنیک|راه} {طرفداران|متخصصین} استفاده برای تلویزیون ال جی}

lg tvتلویزیون ال جی UP7800 با کیفیت تصویر مطلوب و امکانات اسمارت گسترده ضمن جلب توجه کاربران مشکل پسند روانه بازار شده است. همانطور که میدانید امروزه خرید یک تلویزیون پیشرفته با امکانات ایده آل بسیار دشوار شده است به ویژه که تنوع بالایی از این محصول در بازار دیده میشود. در اولین قدم خرید تلویزیون باید به سمت یک برند معتبر و شناخته شده بروید تا از نظر کیفیت ساخت اطمینان خاطر باشید، بنابراین برند ال جی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این تلویزیون که به تازگی عرضه شده است بر اساس متدهای طراحی نوین و کیفیت ساخت عالی طراحی شده است تا بهترین گزینه برای ارائه عمکلرد طولانی مدت باشد. کیفیت تصویر مطلوب از فاکتورهای اصلی یک تلویزیون ایده آل میباشد که نقش مهمی در تعیین ارزش خرید آن دارد. برای این محصول رزولوشن 3840×2160 پیسکل در نظر گرفته شده است که امکان نمایش محتوا با کیفیت 4K را فراهم ساخته است.

سال 2018 ال جی توانست با معرفی محصولاتی همانند SK8500 طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جذب نماید. در سال 2019 با تقویت و به روزرسانی این تلویزیون موفق به طراحی و تولید نسل جدید به نام SM8600 شده است. تلویزیون SM8600 در دو سایز 55 و 65 اینچ روانه بازار شده اند و با توجه به سابقه درخشان، قطعا خواهند توانست جزو موفق ترین تلویزیون های تولید شده ی ال جی باشند. ال جی با ایجاد تلویزیون هایی بسیار با کیفیت و زیبا توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند، ولی سری S با تمامی مدل های دیگر متفاوت است. سری S با قیمتی مناسب تر از اولد ها و با امکاناتی نزدیک به اولد توانسته نماینده مناسبی برای تلویزیون های ال جی باشد. در زیر به بررسی عملکرد و توضیح اجمالی سری 2019 تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8600PVA خواهیم پرداخت. 3840 به بازار معرفی گشته است. تلویزیون ال جی 55UM7660 از فناوری 4K جهت افزایش سرعت و روشنایی تصویر بهره گرفته است.

در این محصول با کیفیت از یک تقویت کننده ی رنگ پیشرفته استفاده شده که تصاویر بیش از پیش با کیفیت به نمایش می گذارد. تصاویر 3 بعدی با بهبود در عمق شی و کارکتر های پس زمینه , مولودیمال بهبود یافته است. و تصاویر کامل به نظر می رسند. نرخ نوسان سازی تصویر در این تلویزیون 60 هرتز است. که برای یک تلویزیون میان رده به بالا بسیار عالی می باشد. دو عدد اسپیکر 10 واتی در پایین تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 قرار دارند. که مجموعا توان 20 واتی را به مخاطب انتقال می دهند. تکنولوژی AI Sound صدای هوشمند را برای شما به ارمغان می آورد. صدایی از جنس ناب لذت و کیفیت , خرید تلویزیون LG سری NANO846 که پناهگاه امنی را برای سمع شما فراهم می کند. سیستم صوتی Ultra Surround یک صدای فراگیر را باعث می شود. و کیفیت نسبتا معمولی 20 وات را به یک کیفیت عالی تبدیل می کند. این تکنولوژی ها زمانی که با بلوتوث به تلویزیون متصل هستید نیز کارایی خود را همچنان حفظ می کنند.

 

البته این امکان نیز وجود دارد که با استفاده از بلوتوث اسپیکرهای قدرتمندی به تلویزیون متصل کنید. همچنین شما می توانید از طریق برنامه Sound Alive بلندگوهای خارجی را به تلویزیون وصل کنید و برای این کار نیاز به هیچ گونه کابل و سیم ندارید. یکی از نکاتی که امروزه در خرید تلویزیون ها بسیار موثر است، قابلیت های هوشمند آن ها است. ال جی در این محصولات خود تا آن جا که توانسته قابلیت های هوشمند سازی را براساس نیاز کاربران خود جای داده است. تلویزیون ال جی 55UP7800 توانایی پشتیبانی از وای فای و بلوتوث را دارد و همچنین می توانید با کمک گرفتن از دستیاران صوتی گوگل و الکسا برنامه های خود را به صورت صوتی مدیریت کنید. یکی دیگر از قابلیت های هوشمند سازی در این محصول ال جی دسترسی به شبکه های آنلاین فیلم و فروشگاه های دانلود برنامه و بازی است. تنها با داشتن یک اشتراک می توانید به راحتی به این محیط ها دسترسی داشته باشید.

{ال جی Tv|تلویزیون ال جی که برنده {مشتریان|مشتریان|بالقوه} است|همه چیز درباره تلویزیون ال جی|چگونه تلویزیون ال جی را آنلاین پیدا کنیم}

در ادامه به این موضوع میپردازیم و مشخص میکنیم که مثلا کدام پنل روشنایی بیشتری دارد یا موشن بلور آن بهتر است. به مدت زمانی که طول میکشد تا تلویزیون بتواند از نمایش یک رنگ به سراغ نمایش رنگ دیگر برود Response time میگویند. هر چه این تایم کمتر باشد یعنی تلویزیون ال جی سریعتر میتواند بین دو رنگ جابجا شود و شما تار شدگی کمتری مشاهده میکنید. بدترین عملکرد را در این زمینه تلویزیون LED دارد و حدود ۴ میلی ثانیه زمان نیاز است تا این پنل از رنگی به رنگ دیگر جابجا شود. در پنلهای QLED این عدد کمی بهبود پیدا کرده و به ۳.۵ میلی ثانیه میرسد. در گوشیهای هوشمند اطلاع دارید که پنلهای امولد عمق رنگ مشکی بینهایتی دارند و این باعث میشود مشاهده محتوای تاریک لذت بسیار بیشتری داشته باشد. همچنین در تلویزیون و بازی کردن نیز این مورد صدق میکند و تلویزیونی با رنگ مشکی عمیقتر باعث میشود بیشتر در دنیای جذاب بازیها غرق شوید.

lg tvال جی در تلویزیون های خود از سیستم عامل WebOS بهره گرفته که امکاناتی بی شمار را در دسترس شما قرار خواهد داد. دسترسی به برنامه های نتفلیکس، آمازون و Disney در تلویزیون ال جی UQ8000 از امکاناتی بوده که سیستم عامل وب او اس در اختیار شما قرار می دهد. نتفلیکس بهترین فیلم های ساخته شده را به تصویر می کشد و آمازون و Disney سایر برنامه های تلویزیونی همانند کارتون، انیمیشن، مستندها و ورزش را در اختیار بیننده قرار می دهد. هوش مصنوعی ThinQ را هم همین سیستم عامل در دسترس قرارداده است. با هوش مصنوعی تمامی وسایل هوشمند خانه این قابلیت را پیدا می کنند که به یکدیگر وصل شوند و بتوانید آن ها را کنترل کنید. مرورگر وب را ال جی به این منظور در تلویزیون تعبیه کرده که بتوانید هر اطلاعاتی را که خواستید از گوگل جستجو کنید و مرورگر بهترین نتایج را برای شما به نمایش بگذارد.



موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جادوکده و آدرس jadokade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1337
:: باردید دیروز : 1863
:: بازدید هفته : 6751
:: بازدید ماه : 11810
:: بازدید سال : 39893
:: بازدید کلی : 114549